Hubnutí

Jak zhubnout jednou pro vždy

Držení krátkodobých diet nemá smysl, protože tím dosáhnete pouze krátkodobého efektu, následně to způsobuje jo-jo efekt, kdy v konečném výsledku vážíte ještě více, než před začátkem diety a také takovými výkyvy poškozujete své zdraví.

Hubnutí

Desatero pravidel hubnutí

Musíte si osvojit nové, zdravé stravovací návyky a u nich už zůstat.

Měli by jste přijmout méně kalorií než kolik jich vydáte. Ale pamatujte – Příjem kalorií u žen by neměl klesnout pod 1200 kcal denně, a u mužů pod 1400 kcal.

Hubnutí není o hladu. Hubnutí je o správné volbě potravin.

Naopak- hladem nutíte své tělo vytvářet si tukové zásoby a způsobujete nerovnoměrné tvarování těla, kdy tuků nejvíce přibývá na břiše.

Jezte pomalu a do polosyta. Nemusíte dojídat vše, co máte na talíři. Národní zvyk lidí v České Republice je dojíst vše co mají na talíři, protože od malička slýchávali „dojez to, je to škoda jídla“, ale pamatuje není škoda jídla -JE ŠKODA VAŠÍ POSTAVY!

Omezte nadměrné solení, sůl zadržuje v těle vodu a tím dochází k nárůstu hmotnosti.

Vypijte minimálně 2 a půl litru čisté vody. Zapomeňte na limonády, nebo dennodenní popíjení piva a alkoholu – to jsou kalorické bomby.

Jezte každý den minimálně 5 kusů ovoce a zeleniny.

3x týdně si zacvičte aspoň na 1 hodinu.

Programujte své podvědomí. Každý den, minimálně večer před spaním si představujte sami sebe štíhlé.