Jakým potravinám se vyhnout

V tomto článku nebude řeč o potravinách, jejichž nevhodnost je pro redukční dietu každému známa.

Bude tu řeč o potravinách, do kterých by to většina lidí neřekla, které si kupují za účelem, aby snížili hmotnost, ale efekt je úplně opačný.

A jaké že to jsou potraviny? – Müsli, müsli snídaňové cereálie a různé müsli tyčinky.

Určitě jste viděli reklamy na nejmenované fitness cereálie, kde si je štíhlá dívka dává každé ráno ke snídani a proto je tak štíhlá. A další podobné reklamy.

Jenže tyto cereálie, müsli sušenky, a většina dalších müsli výrobků jsou kalorické bomby plné cukrů a éček po kterých v žádném případě neshodíte ani gram tuku. Přesvědčte se sami, až příště půjdete do obchodu, tak v něm zamiřte k těmto potravinám a přečtěte si etikety a nutriční složení. Z etiket zjistíte, že si stačí dát 4 takové tyčinky, po kterých se ale nenasytíte a už jste téměř vyčerpali svůj denní příjem kalorií.

Jedna ukázka kalorických hodnot pro srovnání
Tyčinka Müsli Pro Diet     400,2Kcal   na 100gramů
Deli čokoládová tyčinka   431 Kcal   na 100gramů

A podobně to dopadne s mnoha müsli výrobky. Jak vidíte rozdíl mezi výrobkem určeným pro dietu a klasickým pamlskem není téměř žádný.

Ne všechny müsli jsou špatné
Ale musíte u nich dávat pečlivý pozor na jejich kalorickou hodnotu a obsah cukru. Nápis Pro Diet, Dietní atd. nemusí být pravdivý.