Kaizen a hubnutí 2

Předchozí díl Kaizen a hubnutí 1

Princip je vám už jasný.
Fantazii se meze nekladou a můžete si vymyslet vlastní způsoby jak na sebe.

Kdy na další krůček?
Až budete cítit, že vám současný krok nedělá žádné problémy a cítíte se s ním dobře.

Pár dalších kaizen typů:

30sekundová kaizen vizualizace
Každý večer před usnutím si na pár sekund vizualizujte, jak budete následující den plnit svůj stravovací a cvičební plán.

Jedna zdravá svačinka
Nemusíte měnit vůbec nic na tom, jak se stravujete, ale stanovte si jednu malou zdravou a nízkotučnou svačinku denně. Třeba nízkotučný jogurt s banánem, nebo cokoli jiného.
Až budete cítit, že vám to nevadí, nahraďte nějaké další jídlo, například si k vaší obvyklé snídani přidejte jablko. A postupně pokračujte dále.

Metoda drobného odebírání
Pokud musíte sníst každý den celou tabulku čokolády, tak po rozbalení jednu kostičku vyhoďte, nebo ji někomu dejte a zbytek si snězte.
Stejně můžete snižovat porce jídla. Z každé porce odebrat vždy jen trochu, např. jen 2 hranolky. A týden po týdnu pokračovat.

I když se to může zdát nesmyslné, tak neustálá drobná zlepšování nakonec povedou k velkým výsledkům. Jde o to, že vám ty malé kroky nesmí vadit, aby jste u nich vydrželi.

Po malých nenáročných krůčcích postupně změníte všechny návyky, které chcete. Vytvoříte si tak kompletně nové stravovací návyky, aniž by to „bolelo“.