Nesledujte váhu

Váha není dobrý indikátor toho, jak se vám při hubnutí daří. Zapomeňte na vážení a neříkejte si, že chcete za měsíc shodit 3 kila.

Faktem je, že můžete snížit konfekční velikost o několik čísel a obvod pasu o 14 cm a na váze shodit pouhé 4 kila.

Svaly váží více než tuky

Tuk má pří stejné váze jako svaly několikrát větší objem.
Tuk má hustotu 0,95 g na centimetr krychlový a svalová hmota 1,05 g na centimetr krychlový.

Naopak můžete vážit i více

Můžou vám začít plandat kalhoty a na váze jste nezaznamenali žádný pokles, nebo je i dokonce váha vyšší. Stává se to, když se tvoří svaly a spalují tuky.

Někdy můžete přibrat i na objemu

Také se může stát že bude oblečení těsnější. Díky pohybu se vytváří svalová hmota a svaly rostou pod tukovou vrstvou. A to je dobře. Nestrádejte naději a ničeho se nebojte. Přijde řada i na tuky. Chce to jen vytrvat a začne se zmenšovat i objem.

Čím víc roste svalová hmota, tím rychlejší je metabolismus, čím víc svalů máte tím více kalorií spálíte, každý gram svalu navíc spolkne i více tuků. Vytvořili jste si hlavní likvidátor tuků.