Psychika a hubnutí

Psychický stav pří hubnutí hraje rozhodující roli, protože, to jestli jste tlustí či hubení, jestli jíte zdravě, nebo se přejídáte je v první řadě ve vaší mysli. Až budete hubení i ve své hlavě, až se budete stravovat zdravě i ve své hlavě, až budete sportovat ve své hlavě, pak se to stane i ve skutečnosti.

Pří hubnutí je tedy důležité pracovat nejen na svém těle, ale i na své mysli, protože ta nakonec rozhodně, zda se skutečně budete řídit zásadami hubnutí. Nejmocnější zbraň na světě, mocnější než všechny atomové bomby, je vaše mysl. Tak ji využijte pro svůj cíl. S následujícím programem to dokážete.

 

Program na dosažení úspěchu při hubnutí pomocí mysli

Pořiďte si obyčejný sešit, který bude sloužit jako deníček na hubnutí, do něj budete psát jen a pouze pozitivní věci.

Zapište si své cíle
Napište si vaší požadovanou váhu, a také další detaily jako ploché břicho, hubená stehna a podobně. Pište způsobem, jako že už to máte, ne způsobem „chci“. „Vážím 50 kg, mám ploché břicho.“ a ne „chci vážit 50 kg a mít ploché břicho

Zapisujte si své úspěchy
Třeba i úplně malé. Dnes na oběd jste měli chuť na hranolky a steak a místo toho jste se překonali a dali si rizoto? – Napište to. Vydrželi jste dva týdny 3x týdně cvičit?-také to zapište. Nikdy do tohoto deníku nepište, že jste něco nedodrželi!

Úspěch plodí úspěch
a vytváří postupnou spirálu nekonečného úspěchu. Malý úspěch vede k většímu a tak dále, a tím, že budete mít vaše úspěchy zapsané, budete vědět, že už jste něco dokázali a to bude ve vás vytvářet pozitivní energii pro větší a větší úspěchy.

Odměňte se
Podařilo se vám celý týden dodržovat váš dietní plán? tak se za to odměňte, ale ne sladkostmi. Kupte si třeba něco hezkého na sebe. Vaše podvědomí to bude brát jako pozitivní signál a bude tak jednat i do budoucna.

Představujte si
Nejlépe každý večer před spaním, a pak ráno po probuzení, nebo i během dne, když budete mít chvíli.
Jak jste hubení, jak máte přesně takovou postavu, jakou si přejete; jak chodíte cvičit; jak dodržujete stravovací program; a jak vám to vše dělá dobře.

Inspirujte se úspěchem druhých
Motivujte sami sebe tím, že si budete číst příběhy lidí, kteří zhubli a už hubení zůstali. Když to dokázali oni, tak vy taky. Pro začátek se můžete podívat na videa úspěšné hubnutí mužů a žen.